pdf-espa-img

Αξιοποιήστε στο έπακρο τη λίστα των πελατών σας εφαρμόζοντας μια προσαρμοσμένη στρατηγική Marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομίου.

  • Προσδιορισμός Κοινού & Συλογή Δεδομένων

  • Ανάλυση Στόχου

  • Email Design

  • Optimization

  • Ανάλυση απόδοσης

Φάσεις Στρατηγικής Email Marketing

Σκοπός η Aύξηση Απόδοσης της Επένδυσης (ROI)

1.Προσδιορισμός Κοινού & Συλλογή Δεδομένων

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα δημογραφικά στοιχεία των παραληπτών μας ώστε να γίνεται σωστή η ανάλυση των προτιμήσεών τους.

Πραγματοποιείται ποιοτική συλλογή δεδομένων από το κοινό για μελλοντική ανάλυση τους  και στόχο να εφαρμοστεί μια προσαρμοσμένη Στρατηγική Marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

2.Ανάλυση Στόχου

Σημαντικό είναι να μη ξεχνάμε ότι περισσότεροι αναγνώστες δαπανούν πολύ λίγο χρόνο για να δουν τα Email τους.

Ο στόχος του Newsletter είτε είναι η παροχή μιας πληροφορίας είτε η πώληση ενός προϊόντος πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος τρόπος ώστε να τραβήξει τη προσοχή του παραλήπτη.

Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι πρόκλησης του ενδιαφέροντος του παραλήπτη για το προσφερόμενο προϊόν.

3.Email Design

Σχεδιάζουμε το Email με σκοπό τη βέλτιστη ανταπόκριση του από το κοινό.

Σημαντικό ρόλο παίζει η σωστή διάρθρωση του περιεχομένου ( κεφαλίδες, κείμενο, εικόνες, υπερσύνδεσμοι) για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της διάδρασης με τον παραλήπτη.

4.Optimization

Οι παραλήπτες δε θα ήθελαν να λάβουν ένα email που είναι εκτός των προτιμήσεων τους ή των ενδιαφερόντων τους.

Σχεδιάζουμε και στέλνουμε Newsletter σε παραλήπτες που επιθυμούν να λαμβάνουν mail μέσα από τη χρήση της κατάτμησης , ανάλυσης και δραστηριότητας των χρηστών.

5.Ανάλυση απόδοσης

Μετά την ολοκλήρωση της αποστολής της εκστρατεία γίνεται συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης με στόχο την εξόρυξη αποτελεσμάτων για μελλοντική χρήση.

Γίνεται ανάλυση των δεδομένων απόδοσης και παρουσίαση όπως το στατιστικά Οpen rate, click-throught-rate, hard & soft Βounce rate.
Επίσης αξιολογείται και η απόδοση της καμπάνιας σε σχέση με τις πωλήσεις όταν το Mail Marketing στοχεύει στην άμεση πώληση προϊόντων .

Φάσεις Στρατηγικής Email Marketing

Σκοπός η Aύξηση Απόδοσης της Επένδυσης (ROI)

Φάση 1

Προσδιορισμός Κοινού & Συλλογή Δεδομένων

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα δημογραφικά στοιχεία των παραληπτών μας ώστε να γίνεται σωστή η ανάλυση των προτιμήσεών τους.

Πραγματοποιείται ποιοτική συλλογή δεδομένων από το κοινό για μελλοντική ανάλυση τους  και στόχο να εφαρμοστεί μια προσαρμοσμένη Στρατηγική Marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Φάση 2

Ανάλυση Στόχου

Σημαντικό είναι να μη ξεχνάμε ότι περισσότεροι αναγνώστες δαπανούν πολύ λίγο χρόνο για να δουν τα Email τους.

Ο στόχος του Newsletter είτε είναι η παροχή μιας πληροφορίας είτε η πώληση ενός προϊόντος πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος τρόπος ώστε να τραβήξει τη προσοχή του παραλήπτη.

Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι πρόκλησης του ενδιαφέροντος του παραλήπτη για το προσφερόμενο προϊόν.

Φάση 3

Email Design

Σχεδιάζουμε το Email με σκοπό τη βέλτιστη ανταπόκριση του από το κοινό.

Σημαντικό ρόλο παίζει η σωστή διάρθρωση του περιεχομένου ( κεφαλίδες, κείμενο, εικόνες, υπερσύνδεσμοι) για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της διάδρασης με τον παραλήπτη.

Φάση 4

Optimization

Οι παραλήπτες δε θα ήθελαν να λάβουν ένα email που είναι εκτός των προτιμήσεων τους ή των ενδιαφερόντων τους.

Σχεδιάζουμε και στέλνουμε Newsletter σε παραλήπτες που επιθυμούν να λαμβάνουν mail μέσα από τη χρήση της κατάτμησης , ανάλυσης και δραστηριότητας των χρηστών.

Φάση 5

Ανάλυση απόδοσης

Μετά την ολοκλήρωση της αποστολής της εκστρατεία γίνεται συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης με στόχο την εξόρυξη αποτελεσμάτων για μελλοντική χρήση.

Γίνεται ανάλυση των δεδομένων απόδοσης και παρουσίαση όπως το στατιστικά Οpen rate, click-throught-rate, hard & soft Βounce rate.
Επίσης αξιολογείται και η απόδοση της καμπάνιας σε σχέση με τις πωλήσεις όταν το Mail Marketing στοχεύει στην άμεση πώληση προϊόντων .

Are you Ready for Email Marketing?

Επικοινωνήστε μαζί μας να σας ενημερώσουμε

[contact-form-7 id=”8705″]