Phases of Strategic Email Marketing
Purpose to increase ROI
1.Identify Public & Data Collection
It is important to know the demographics of our recipients so that we can properly analyze their preferences.
A qualitative collection of data from the public is carried out for future analysis and aim to implement a customized Strategic Email Marketing.
2.Goal Analysis
It is important not to forget that more readers spend too little time viewing their emails.
The goal of the Newsletter is either to provide information or the sale of a product must be found to be right way to draw the attention of the recipient.
There are different ways of provoking the recipient’s interest in the product offered.
3.Email Design
We design the Email in order to get the best response from the public.
An important role is played by the proper structure of the content (headers, text, images, hyperlinks) to maximize interaction performance with the recipient.
4.Optimization
The recipients would not want to receive an email that is out of their preferences or interests.
We design and send Newsletter to recipients who wish to receive mail through the use of user segmentation, analysis and activity.
5.Performance analysis
After completing the campaign mission, continuous performance monitoring is conducted to extract results for future use.
An analysis of performance and presentation data such as the default rate, click-throught-rate, hard& soft rate is made.
Addionally, the performance of the campaign in relation to sales is also evaluated when Mail Marketing aims to sell products directly .
Φάσεις Στρατηγικής Email Marketing
Σκοπός η Aύξηση Απόδοσης της Επένδυσης (ROI)
Φάση 1
Προσδιορισμός Κοινού & Συλλογή Δεδομένων
Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα δημογραφικά στοιχεία των παραληπτών μας ώστε να γίνεται σωστή η ανάλυση των προτιμήσεών τους.
Πραγματοποιείται ποιοτική συλλογή δεδομένων από το κοινό για μελλοντική ανάλυση τους και στόχο να εφαρμοστεί μια προσαρμοσμένη Στρατηγική Marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Φάση 2
Ανάλυση Στόχου
Σημαντικό είναι να μη ξεχνάμε ότι περισσότεροι αναγνώστες δαπανούν πολύ λίγο χρόνο για να δουν τα Email τους.
Ο στόχος του Newsletter είτε είναι η παροχή μιας πληροφορίας είτε η πώληση ενός προϊόντος πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος τρόπος ώστε να τραβήξει τη προσοχή του παραλήπτη.
Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι πρόκλησης του ενδιαφέροντος του παραλήπτη για το προσφερόμενο προϊόν.
Φάση 3
Email Design
Σχεδιάζουμε το Email με σκοπό τη βέλτιστη ανταπόκριση του από το κοινό.
Σημαντικό ρόλο παίζει η σωστή διάρθρωση του περιεχομένου ( κεφαλίδες, κείμενο, εικόνες, υπερσύνδεσμοι) για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της διάδρασης με τον παραλήπτη.
Φάση 4
Optimization
Οι παραλήπτες δε θα ήθελαν να λάβουν ένα email που είναι εκτός των προτιμήσεων τους ή των ενδιαφερόντων τους.
Σχεδιάζουμε και στέλνουμε Newsletter σε παραλήπτες που επιθυμούν να λαμβάνουν mail μέσα από τη χρήση της κατάτμησης , ανάλυσης και δραστηριότητας των χρηστών.
Φάση 5
Ανάλυση απόδοσης
Μετά την ολοκλήρωση της αποστολής της εκστρατεία γίνεται συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης με στόχο την εξόρυξη αποτελεσμάτων για μελλοντική χρήση.
Γίνεται ανάλυση των δεδομένων απόδοσης και παρουσίαση όπως το στατιστικά Οpen rate, click-throught-rate, hard & soft Βounce rate.
Επίσης αξιολογείται και η απόδοση της καμπάνιας σε σχέση με τις πωλήσεις όταν το Mail Marketing στοχεύει στην άμεση πώληση προϊόντων .
Are you Ready for Email Marketing?
Contact us for information
[contact-form-7 id=”7496″]