Inbound Marketing

Το Inbound Marketing είναι μια νέα φιλοσοφία Marketing που εφαρμόζεται σε επιχειρήσεις που έχουν επιλέξει την online προσέλκυση πελάτων.

Χρησιμοποιήστε νέα διαδραστικά εργαλεία προσέλκυσης πελατών Digital Marketing όπως:

  • Social media Marketing

  • Search Engine Optimization

  • Email Marketing

  • Δημιουργήστε ποιοτικού περιεχομένου κείμενο, φωτογραφίες , βίντεο , Infographics.

Το παραδοσιακό Marketing δεν αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Οι αγοραστές πλέον έχουν τον έλεγχο. Tο παραδοσιακό Marketing έχει καταστεί απρόσωπο και αδιάφορο.

Όλο και περισσότεροι συνδρομητές δηλώνουν οτί δεν επιθυμούν να δέχοναται κλήσεις για εμπορικούς σκοπούς και εγγράφονται στο «Μητρώο του άρθρου 11»

Το 45% των προωθητικών Email που αποστέλλονται δεν τα ανοίγει ο αποδέκτης.

Το 85% των τηλεθεατών αποφεύγουν να παρακολουθήσουν διαφημίσεις στην τηλεόραση.

1. Μελέτη και σχεδίαση εργαλείων προώθησης και διαχείρισης

Καθορισμός του κοινού και μελέτη της αγοράς , των ανταγωνιστών ώστε να καθοριστούν οι δράσεις προσέλκυσης των πελατών ανάλογα με το προϊόν της εταιρείας.
Σχεδιάζονται ή επιλέγονται εργαλεία επικοινωνίας και προώθησης που απαιτούνται όπως η ιστοσελίδα της επιχείρησης , ένα Blog σελίδες κοινωνικής δικτύωσης Social Media Pages ένα προγράμματα διαχείρισης πελατών.

2.Προώθηση – Συλλογή – Μετατροπή

Ακολουθεί η δημιουργία και προώθηση περιεχομένου με σκοπό τη απόκτηση επισκεπτών.

Με τη βοήθεια εργαλείων όπως φόρμες επικοινωνίας, Calls-to-Action συνδέσμων, Landing Pages, εξατομίκευσης περιεχομένου ή υπηρεσιών, επιτυγχάνεται την μετατροπή τους σε πελάτες της εταιρείας σας.

3.Παρακολούθηση πωλήσεων και συμπεριφορά πελατών.

Κατά την διάρκεια των πωλήσεων γίνεται παρατήρηση κα μελέτη της συμπεριφοράς των πελατών για την μελλοντική χάραξη στρατηγικής, στη μετατροπή τους σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Γνωρίζοντας πλέον τον πελάτη μέσα από τα προηγούμενα στάδια, με τα κατάλληλα εργαλεία έρευνας και παρακολούθησης δημιουργούμε εξατομικευμένο περιεχόμενο που βοηθά να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης και επαφής.

4.Ανάλυση απόδοσης

Γίνεται ανάλυση των δεδομένων απόδοσης και παρουσίαση όπως το στατιστικά Οpen rate, click-throught-rate, hard & soft Βounce rate.
Επίσης αξιολογείται και η απόδοση της καμπάνιας σε σχέση με τις πωλήσεις όταν το Mail Marketing στοχεύει στην άμεση πώληση προϊόντων .

Are you Ready to optimize your site for Search Engines?

Επικοινωνήστε μαζί μας και βελτιώστε τη κατάταξη της ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης

[contact-form-7 404 "Δεν βρέθηκε"]

Δείτε με ένα παράδειγμα πώς μπορεί να βοηθήσει το Inbound Marketing

Ο καλύτερος τρόπος να μετατρέψεις έναν απλό χρήστη του διαδικτύου σε πελάτη της επιχείρησής σου

Ο Βαγγέλης είναι Μηχανικός και υπεύθυνος προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών σε μια εταιρεία Κατασκευής και συντήρηση ανελκυστήρων.

Ο κύριος Δημήτρης είναι διαχειριστής πολυκατοικίας.

Ο κύριος Δημήτρης αποφάσισε να αναζητήσει στο διαδίκτυο και την Google πληροφορίες που αφορούν την νέα Νομοθεσία για τους Ανελκυστήρες στην Ελλάδα.

Ο κύριος Δημήτρης βρίσκει το άρθρο που έχει δημοσιεύσει ο Βαγγέλης για την νέα νομοθεσία χρήσιμο και κατανοητό. Μέσω υπερσυνδέσμων οδηγείτε στην βιβλιοθήκη νομοθεσιών για ανελκυστήρες που διατηρεί η εταιρεία στην ιστοσελίδα της.

Ο κύριος Δημήτρης βρίσκει τη Νομοθεσία και την ανάλυσή της χρήσιμη και κατεβάζει στον υπολογιστή του δίνοντας το όνομα του και το Email του. Επιλέγει επίσης να λαμβάνει Newsletter για μελλοντική ενημέρωση του.

Ευχαριστημένος με την αναλυτική παρουσίαση της Νέας νομοθεσίας, ο κύριος Δημήτρης επιστρέφει την επόμενη μέρα αναζητώντας πλέον υπηρεσίες για την αναβάθμιση του ανελκυστήρα της πολυκατοικίας που είναι διαχειριστής.

Ο Βαγγέλης γνωρίζοντας τον κ. Δημήτρη και τις ανάγκες του μέσω της σχέσης που έχει δημιουργηθεί ,και έχοντας έναν ευχαριστημένο μελλοντικό πελάτη, δημιουργεί την ανάλογη προσφορά που του έχει ζητηθεί.

Ο κ. Δημήτρης βρήκε και ανέθεσε με χαρά στην Εταιρεία Ανελκυστήρων που εργάζεται ο Βαγγέλη την Αναβάθμιση του Ανελκυστήρα της πολυκατοικίας που είναι διαχειριστής.

Η εταιρεία του Βαγγέλη είχα ακόμα μια επιτυχημένη πώληση και ο Βαγγέλης συνεχίζει με εργαλεία που προσφέρει το Inbound Marketing, να διατηρεί την αφοσίωση των πελατών, να ανεβάζει τις εικόνα της επιχείρησης και αυξάνει τις πωλήσεις.