pdf-espa-img

Inbound Marketing

Το Inbound Marketing είναι μια νέα φιλοσοφία Marketing που εφαρμόζεται σε επιχειρήσεις που έχουν επιλέξει την online προσέλκυση πελάτων.

Χρησιμοποιήστε νέα διαδραστικά εργαλεία προσέλκυσης πελατών Digital Marketing όπως:

  • Social media Marketing
  • Search Engine Optimization
  • Email Marketing
  • Δημιουργήστε ποιοτικού περιεχομένου κείμενο, φωτογραφίες , βίντεο , Infographics.
inbound marketing

Το παραδοσιακό Marketing δεν αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Οι αγοραστές πλέον έχουν τον έλεγχο. Tο παραδοσιακό Marketing έχει καταστεί απρόσωπο και αδιάφορο.

old phone

Όλο και περισσότεροι συνδρομητές δηλώνουν οτί δεν επιθυμούν να δέχοναται κλήσεις για εμπορικούς σκοπούς και εγγράφονται στο «Μητρώο του άρθρου 11»

old mail

Το 45% των προωθητικών Email που αποστέλλονται δεν τα ανοίγει ο αποδέκτης.

old tv

Το 85% των τηλεθεατών αποφεύγουν να παρακολουθήσουν διαφημίσεις στην τηλεόραση.

1. Μελέτη και σχεδίαση εργαλείων προώθησης και διαχείρισης

Καθορισμός του κοινού και μελέτη της αγοράς , των ανταγωνιστών ώστε να καθοριστούν οι δράσεις προσέλκυσης των πελατών ανάλογα με το προϊόν της εταιρείας.
Σχεδιάζονται ή επιλέγονται εργαλεία επικοινωνίας και προώθησης που απαιτούνται όπως η ιστοσελίδα της επιχείρησης , ένα Blog σελίδες κοινωνικής δικτύωσης Social Media Pages ένα προγράμματα διαχείρισης πελατών.

2.Προώθηση – Συλλογή – Μετατροπή

Ακολουθεί η δημιουργία και προώθηση περιεχομένου με σκοπό τη απόκτηση επισκεπτών.

Με τη βοήθεια εργαλείων όπως φόρμες επικοινωνίας, Calls-to-Action συνδέσμων, Landing Pages, εξατομίκευσης περιεχομένου ή υπηρεσιών, επιτυγχάνεται την μετατροπή τους σε πελάτες της εταιρείας σας.

3.Παρακολούθηση πωλήσεων και συμπεριφορά πελατών.

Κατά την διάρκεια των πωλήσεων γίνεται παρατήρηση κα μελέτη της συμπεριφοράς των πελατών για την μελλοντική χάραξη στρατηγικής, στη μετατροπή τους σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Γνωρίζοντας πλέον τον πελάτη μέσα από τα προηγούμενα στάδια, με τα κατάλληλα εργαλεία έρευνας και παρακολούθησης δημιουργούμε εξατομικευμένο περιεχόμενο που βοηθά να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης και επαφής.

4.Ανάλυση απόδοσης

Γίνεται ανάλυση των δεδομένων απόδοσης και παρουσίαση όπως το στατιστικά Οpen rate, click-throught-rate, hard & soft Βounce rate.
Επίσης αξιολογείται και η απόδοση της καμπάνιας σε σχέση με τις πωλήσεις όταν το Mail Marketing στοχεύει στην άμεση πώληση προϊόντων .

Are you Ready to optimize your site for Search Engines?

Επικοινωνήστε μαζί μας και βελτιώστε τη κατάταξη της ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης